2 sept 2023

Dolor - Raquel Cros -



Fàstic de flors

vomito flors que m’ofeguen els crits

brollen flors de la meva boca

flors 

flors 

flors i més flors

maleïdes flors que em ceguen i no em deixen sofrir

del meu dolor en naixen flors

quin fàstic

una gran flor em surt del cervell

jo vull sang 

i tinc flors

no vull edulcorants

no vull sentir com les flors flueixen de la meva boca 

i m’empalaguen de dolçor

 vull sentir l’amargor del meu dolor

em tapo la boca

lluito per a que no surtin 

però no puc parar-les

en trec en trec i en surten més 

més 

i més

una pesada cadena interminable de flors

en tinc per tot arreu

lluito per arrencar-les

per treure-me-les de sobre

de dins

però no puc

no tinc forces

agafo aire

ho segueixo intentant

arrencar-les 

arrencar-les totes

que no en quedi ni una

no puc més

em falta l’aire però ho intento 

i ho torno a intentar

ja no puc més

se m'entela la realitat

perdo el sentit de tot plegat

defalleixo per sempre més


i després 

la calma del meu dolor...


deixaran de brollar flors i s'encendran llengües de foc furioses

mentre llargues columnes de fum 

perfumaran tots els racons de la ciutat...

les cendres del dolor cauran del cel 

com lluentons i ens faran de tapall


ja no ens trobaran

ja no em trobaran...

perquè deixaré de ser jo

ara serem nosaltres





"Mikiztli" 

 de Etzel Villareal Castañeda 

No hay comentarios:

Publicar un comentario